Niet iedereen heeft F-16's (of F-35's) nodig om zijn positie te versterken. Bij Air kiezen ze gewoon voor het grote geschut: acht nieuwe mensen. Op het account departement verwelkomen ze Laurie Parres-Albert (freelance), Alizée Perdaens (20something), Charlotte Zoao (TBWA/Publicis/Serviceplan). Akkoord, dat vraagt om wat evenwicht in het genderdebat, dachten ze bij Air. Daarom heten ze tezelfdertijd Dries Floridor (freelance), Jonas Marysse (Make Lemonade/Supermachine/Boondoggle) en Yannick De Haes (Boondoggle/Leo Burnett) welkom in de creatieve cel. Dries Floridor werkt samen met Jonas Marysse, Yannick De Haes met Ruben Van Maldeghem. En voorts: Ferdinand Bouillard (RTBF) vond zijn weg naar de content factory. Nick Moors (BAS) versterkt dan weer de strategische cel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]