Nieuwe structuur en directie voor Mediaplus en Mediascale

Met de toekomstige uitdagingen in de mediasector in het achterhoofd, en om voluit in te zetten op de digitale ontwikkelingen en de evoluties in de wereld van data en al haar toepassingen, herziet Serviceplan Group de structuur van haar bureaus Mediascale en Mediaplus.
“Sinds 2016 hadden wij een agency in de Benelux groep, die zich specifiek toelegt op het gebruik van data, met als toepassingsgebieden programmatic advertising en business intelligence in een bredere zin,” verduidelijkt Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Group Benelux. “In het licht van al die ontwikkelingen lijkt het ons logisch om deze twee agencies binnen onze groep dichter bij elkaar te brengen, en op deze manier ons volledig media-aanbod te professionaliseren en te vervolledigen. En dit door beroep te doen op alle optimalisatiemogelijkheden die het data-landschap ons aanbieden, en door innovatie in research en intelligence.”
Serviceplan Group laat de leiding van Mediascale en Mediaplus voortaan in de handen van Regis Watrisse en Enzo Ricciulli, in de groep sinds 2012 en 2014 en partners van Mediascale sinds de zomer van 2016. “Beiden worden onze partners voor Mediascale en Mediaplus met onmiddellijke ingang.” Zij zullen worden bijgestaan in het verder ontwikkelen van de Serviceplan-mediapropositie door Damien Nicolas (ex-Group M, ex-Zenith/Publicis Media), Delphine Goor (ex-OMD), Olivier Renson (ex-Actiris) en Alice Lee (Mediascale).
Damien Nicolas zal de digitale transformatie van de media-offering verder realiseren en zal met zijn transversale functie media verbinden met de andere digitale disciplines. Delphine Goor wordt verantwoordelijk voor alle offline mediakanalen en zal zorgen voor een innovatieve wind. Olivier Renson zal alle digitale kanalen, social paid, Google Search en klassieke digitale deals verder uitbouwen. Alice Lee wordt na drie jaar ervaring bij Mediascale verantwoordelijke voor het volledige programmatic product binnen de Serviceplan Group in België.
Enzo Ricciulli zal als partner het volledige Business Intelligence-gamma verder ontwikkelen en zorgen voor de internationalisering van het Mediascale-aanbod binnen de groep. Regis Watrisse zal met zijn lange ervaring als performance marketeer een belangrijke rol spelen als consultant in het media-aanbod in België.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]