Nieuwe talenten bij Bubka


Thomas Faes
Thomas Faes ging aan de slag gegaan als accountmanager bij Bubka. Hij was eerder account executive bij Mosquito en KanDesign. Bij Bubka zet hij zijn tanden in totaalcampagnes voor Baloise Insurance, Rode Kruis, Gezinsbond, Randstad en De Voorzorg.

Jessica Vanhoeck
Jessica Vanhoeck is master in de journalistiek en digitale communicatie en specialiseerde zich on the job in content campaign management bij YouAntwerp. Ze coördineert het wereldwijde Stannah-account, Bosto en de merken van Dr Oetker.

Dorien Wilmssen
Dorien Wilmssen vult het creatief team van Ben Van Asbroeck en Stinus van Grieken verder aan. Ze verdiende eerder haar copy-sporen bij BBDO en Oink. Dorien Wilmssen zet haar talent in voor zowel long copy als social writing.
Raf Van Raemdonck, managing partner, verduidelijkt: “Content en realtime publishing winnen enorm aan belang bij onze klanten. Bubka heeft zijn content-divisie daarom een nieuwe structuur gegeven en stevig uitgebreidt. Alle nieuwkomers kunnen op dat vlak een mooi track record voorleggen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]