Nieuwe talenten bij Bubka

News

 

ThomasFaes_BUBKA

Thomas Faes

Thomas Faes ging aan de slag gegaan als accountmanager bij Bubka. Hij was eerder account executive bij Mosquito en KanDesign. Bij Bubka zet hij zijn tanden in totaalcampagnes voor Baloise Insurance, Rode Kruis, Gezinsbond, Randstad en De Voorzorg.

JessicaVanhoeck_BUBKA

Jessica Vanhoeck

Jessica Vanhoeck is master in de journalistiek en digitale communicatie en specialiseerde zich on the job in content campaign management bij YouAntwerp. Ze coördineert het wereldwijde Stannah-account, Bosto en de merken van Dr Oetker.

DorienWilmssen_BUBKA

Dorien Wilmssen

Dorien Wilmssen vult het creatief team van Ben Van Asbroeck en Stinus van Grieken verder aan. Ze verdiende eerder haar copy-sporen bij BBDO en Oink. Dorien Wilmssen zet haar talent in voor zowel long copy als social writing.

Raf Van Raemdonck, managing partner, verduidelijkt: “Content en realtime publishing winnen enorm aan belang bij onze klanten. Bubka heeft zijn content-divisie daarom een nieuwe structuur gegeven en stevig uitgebreidt. Alle nieuwkomers kunnen op dat vlak een mooi track record voorleggen.”