Nieuwe Trust Barometer van Voice Agency

Het Brusselse digitale-communicatiebureau Voice Agency (VO Group) heeft de tweede editie van haar Trust Barometer gepubliceerd, een nationale studie die een gedetailleerde kijk biedt op het vertrouwen dat de Belgen in merken, instellingen en organisaties van eigen bodem stellen.
Het onderzoek, dat werd uitgevoerd in samenwerking met AQ Rate, is gebaseerd op interviews met een panel van 1500 meerderjarige Belgen en beslaat negen sectoren: energie, zachte ("actieve") mobiliteit, gezondheid, voeding, de automobielsector, banken en verzekeringen, schoonheid en hygiëne, telecom, toerisme en de reissector.
U kunt het rapport hier raadplegen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





