Het Brusselse digitale-communicatiebureau Voice Agency (VO Group) heeft de tweede editie van haar Trust Barometer gepubliceerd, een nationale studie die een gedetailleerde kijk biedt op het vertrouwen dat de Belgen in merken, instellingen en organisaties van eigen bodem stellen.
Het onderzoek, dat werd uitgevoerd in samenwerking met AQ Rate, is gebaseerd op interviews met een panel van 1500 meerderjarige Belgen en beslaat negen sectoren: energie, zachte ("actieve") mobiliteit, gezondheid, voeding, de automobielsector, banken en verzekeringen, schoonheid en hygiëne, telecom, toerisme en de reissector.
U kunt het rapport hier raadplegen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]