Het Brusselse digitale-communicatiebureau Voice Agency (VO Group) heeft de tweede editie van haar Trust Barometer gepubliceerd, een nationale studie die een gedetailleerde kijk biedt op het vertrouwen dat de Belgen in merken, instellingen en organisaties van eigen bodem stellen.
Het onderzoek, dat werd uitgevoerd in samenwerking met AQ Rate, is gebaseerd op interviews met een panel van 1500 meerderjarige Belgen en beslaat negen sectoren: energie, zachte ("actieve") mobiliteit, gezondheid, voeding, de automobielsector, banken en verzekeringen, schoonheid en hygiëne, telecom, toerisme en de reissector.
U kunt het rapport hier raadplegen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]