Deze zomer blies Jopublico een eerste kaarsje uit en het bedrijf vierde dat met een nieuwe naam. Jopublico heet voortaan Values Media en profileert zich als media- en communicatiepartner voor non-profit in Vlaanderen. De rechtstreekse aanleiding tot deze naamwijziging is de lancering van twee nieuwe pijlers in het aanbod: een eigen medianetwerk en een eigen marketinginstituut (NMPI) voor non-profit.
ValuesTV is de naam van de nieuwe televisiezender die het netwerk in het voorjaar van 2017 lanceert. De zender zal een aanbod aan programma’s bieden rond zes grote thema’s: cultuur, erfgoed, toerisme, zingeving, spiritualiteit, zorg. De zender wordt omkaderd door ValuesMagazine, een digitaal en mutimediaal magazine, Values Radio, een digitale radiozender en wordt versterkt door een eigen streamingportaal en een crowdfundingportaal.
Daarnaast is het NPMI een antwoord op de nood aan professionele diensten en advies inzake marketing en communicatie voor non-profits. Het instituut zal een online kennisdatabank bevatten waarin non-profits inspiratie kunnen opdoen of een antwoord zoeken op hun eerste vragen. Het NPMI gaat van start in oktober 2017.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]