Na de dood van een zwarte man bij een politieoperatie in Minneapolis volgden er ernstige rellen in de Verenigde Staten. Nu sluit ook schoenenmerk Nike zich daarbij aan. Om de demonstranten te steunen, veranderde Nike zijn iconische slagzin (“Just Do It”) in: “For Once, Don’t Do It”. Daarmee wil het merk de stilte doorbreken die al jaren heerst rond politiegeweld.
Consurrent Adidas heeft zich al achter het initiatief van Nike geschaard...
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at 🏡) (@adidas) May 30, 2020

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







