Nike doorbreekt de stilte: “For Once, Don’t Do It”

Na de dood van een zwarte man bij een politieoperatie in Minneapolis volgden er ernstige rellen in de Verenigde Staten. Nu sluit ook schoenenmerk Nike zich daarbij aan. Om de demonstranten te steunen, veranderde Nike zijn iconische slagzin (“Just Do It”) in: “For Once, Don’t Do It”. Daarmee wil het merk de stilte doorbreken die al jaren heerst rond politiegeweld.
Consurrent Adidas heeft zich al achter het initiatief van Nike geschaard...
Together is how we move forward. 
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at 🏡) (@adidas) May 30, 2020
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 





