Na de dood van een zwarte man bij een politieoperatie in Minneapolis volgden er ernstige rellen in de Verenigde Staten. Nu sluit ook schoenenmerk Nike zich daarbij aan. Om de demonstranten te steunen, veranderde Nike zijn iconische slagzin (“Just Do It”) in: “For Once, Don’t Do It”. Daarmee wil het merk de stilte doorbreken die al jaren heerst rond politiegeweld.
Consurrent Adidas heeft zich al achter het initiatief van Nike geschaard...
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at 🏡) (@adidas) May 30, 2020
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]