Selligent Marketing Cloud, een platform voor B2C marketing automation, heeft met Niki Hall een nieuwe chief marketing officer (CMO). Hall gaat de wereldwijde go-to-market-strategie van het bedrijf leiden en toezicht houden op het team van Selligent-marketeers wereldwijd. Hierbij zal ze nauw samenwerken met de regionale salesmanagers om de groei van het bedrijf te bevorderen. Voormalig CMO Nick Worth is toegetreden tot de raad van bestuur van Selligent. Niki Hall heeft reeds ruim twee decennia ervaring in marketing en technologie en was tot voor kort werkzaam als VP Marketing bij cloud callcenterplatform Five9. In die rol herpositioneerde ze samen met haar team het bedrijf succesvol als cloud-leider voor de digitale markt. Daarvoor was Hall onder andere werkzaam in diverse marketingfuncties bij Polycom en Cisco Systems.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]