NINA wordt (eventjes) WalloNINA

Media / News

WalloNINAVandaag 17 juni kun je rustig smullen van WalloNINA, een lifestylemagazine in NINA dat focust op het culinaire walhalla voor iedere Belgische foodlover: Wallonië.

WalloNINA is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Wallonië België Toerisme en de Persgroep Advertising. In dit culimagazine ontdek je een aantal ‘smulroutes’ die je met de wagen op één dag kunt afleggen, krijg je op elke pagina een tip van vrouwelijk sterrenchef Arabelle Meirlaen én een lijstje met must-visit culinaire events in ‘The Deep South’ van België. Sonia Vijvermans (Directeur Wallonië België Toerisme): “Met WalloNINA willen we de Waalse streekproducten én -producenten in de kijker zetten aan de hand van de smulroutes. Langs die routes vind je trouwens ook prachtige natuur, parken en musea. Waarom we hiervoor met NINA samenwerken? Net als de Waalse producenten is NINA warm, toegankelijk én passioneel. Alle streekproducten worden met veel liefde gemaakt. C’est bon, c’est wallon.”

Tania Stevens (manager Partnerdeals Cultuur en Entertainment de Persgroep Advertising): "De Persgroep Advertising publiceert geregeld magazines en bijlagen met toeristische partners. Uit vorige projecten weten we dat native advertising heel goed werkt voor de toeristische sector. We kunnen dit zelf dus alleen maar stimuleren. Wallonië België Toerisme was op zoek naar een breed bereik en gezinnen met kinderen. Daarom is deze tête-bêche in NINA een heel logische keuze.”