Nine o’clock doet huiveren bij Bobbejaanland

Met de laatste zomerzon achter de rug bereidt Bobbejaanland zich voor op Halloween. Om ook dit jaar een schrikwekkende campagne te voeren, schakelt het pretpark hulp in van Nine o’clock somewhere. Het reclamebureau zal volop inzetten op creatieve content en een online spot, geregisseerd door Jonas Govaerts, bekend van de horrorfilm Welp. De spot windt er geen doekjes om: Halloween in Bobbejaanland wordt erger dan ooit.
Bobbejaanland breidt zijn halloweenprogramma dit jaar uit met onder meer twee nieuwe mazes en scarezones. Om de vibe van de griezeldoolhoven online te vertalen, gebruikt Nine o’clock somewhere cinemagraphs: foto’s met één subtiel bewegend element. Het formaat, dat ook ondersteund wordt op Facebook en Instagram, wekt een bevreemdend effect op dat perfect past bij de nieuwe halloweenattracties. Zowel de video als de cinemagraphs zullen worden ingezet op sociale media.
https://www.youtube.com/watch?t=42&v=3aKHb6osoAk
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]