Zomer. En dus: zomerfestivals. Veel volk onderweg, vooral jongeren. En dus: veel jongeren op de trein, op weg naar hun geliefkoosde groepen op podia in heel België - de taalgrens is al lang geen bezwaar meer. Air en de NMBS zetten deze zomer een 'party train' in . Zodat het feest al begint in het vertrekstation. Met gratis zonnebrilletjes, T-shirts en veel meer. De campagne heeft ook een digitaal luik, waarbij jongeren op http://www.nmbs.be/festivals een gezongen versie van hun treintraject kunnen winnen, naar keuze in rock-, hip hop- of reggaestijl.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]