Zomer. En dus: zomerfestivals. Veel volk onderweg, vooral jongeren. En dus: veel jongeren op de trein, op weg naar hun geliefkoosde groepen op podia in heel België - de taalgrens is al lang geen bezwaar meer. Air en de NMBS zetten deze zomer een 'party train' in . Zodat het feest al begint in het vertrekstation. Met gratis zonnebrilletjes, T-shirts en veel meer. De campagne heeft ook een digitaal luik, waarbij jongeren op http://www.nmbs.be/festivals een gezongen versie van hun treintraject kunnen winnen, naar keuze in rock-, hip hop- of reggaestijl.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]