Zomer. En dus: zomerfestivals. Veel volk onderweg, vooral jongeren. En dus: veel jongeren op de trein, op weg naar hun geliefkoosde groepen op podia in heel België - de taalgrens is al lang geen bezwaar meer. Air en de NMBS zetten deze zomer een 'party train' in . Zodat het feest al begint in het vertrekstation. Met gratis zonnebrilletjes, T-shirts en veel meer. De campagne heeft ook een digitaal luik, waarbij jongeren op http://www.nmbs.be/festivals een gezongen versie van hun treintraject kunnen winnen, naar keuze in rock-, hip hop- of reggaestijl.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]