De NMBS zet de herpositionering van zijn merk verder onder het waakzame oog van Famous. In dat kader pakt het uit met een nieuw reizigersplatform vananaarbeter.be. Dat bundelt alle communicatie die de treinreizigers aanbelangt.
De NMBS wil meer aandacht besteden in haar klantenservice en zet daar de nodige investeringen tegenover. Het nieuwe reizigersplatform getuigt daarvan: het is simpel, helder en positief, met optimistiche tinten en een sympathieke tone of voice. Naar eigen zeggen wil de NMBS komaf maken met de technische en bureaucratische communicatie uit haar verleden.
De NMBS trekt zijn nieuwe ambities door op de sociale media. Daar is het nog maar net actief, maar het opende er ook een Tinder-account. Op 1 april. Tja, dat was dus een grapje. Maar de rest is wel waar. Zeggen ze.
https://www.youtube.com/watch?v=I__9ZOJdJ6Q
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]