De voorbije jaren is er een grote focusverschuiving gebeurd in de manier waarop bedrijven online zichtbaarheid moeten werven. Platte reclameboodschappen en banners moeten de baan ruimen voor content marketing. Maar de distributie van die content naar de juiste mensen blijft vaak een struikelblok. Daarom zijn er kanalen die je helpen om je content op een professionele manier te verspreiden en te promoten naar een specifieke doelgroep.
Zo lanceerde het digital agency nmg in april 2016 een van de eerste viral websites in België met feel good content voor een ruim publiek: Tweez.be. Vandaag houdt nmg een tweede online content platform boven de doopvont: Eazi, een viral website binnen België die zijn lezers informeert en inspireert met must read artikels: Van Interieur en Decoratie naar Tuin en Wonen tot Doe-het-zelf en Eco.
De content is op niet-commerciële wijze geschreven en speelt maximaal in op de beleving van de lezer. Onderliggend toont nmg zo de expertise van een bedrijf, zowel lokale bedrijven als groter merken, en de meerwaarde van een product.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]