nmg inspireert met Eazi

Innovation / Media / News

EaziDe voorbije jaren is er een grote focusverschuiving gebeurd in de manier waarop bedrijven online zichtbaarheid moeten werven. Platte reclameboodschappen en banners moeten de baan ruimen voor content marketing. Maar de distributie van die content naar de juiste mensen blijft vaak een struikelblok. Daarom zijn er kanalen die je helpen om je content op een professionele manier te verspreiden en te promoten naar een specifieke doelgroep.

Zo lanceerde het digital agency nmg in april 2016 een van de eerste viral websites in België met feel good content voor een ruim publiek: Tweez.be. Vandaag houdt nmg een tweede online content platform boven de doopvont: Eazi, een viral website binnen België die zijn lezers informeert en inspireert met must read artikels: Van Interieur en Decoratie naar Tuin en Wonen tot Doe-het-zelf en Eco.

De content is op niet-commerciële wijze geschreven en speelt maximaal in op de beleving van de lezer. Onderliggend toont nmg zo de expertise van een bedrijf, zowel lokale bedrijven als groter merken, en de meerwaarde van een product.