Wie vandaag voor het eerst komt piepen kan zomaar eventjes 105 jaar oud worden. De levensverwachting blijft continu stijgen en wij vragen ons af wat dat op lange termijn gaat geven, zo’n langer leven. Stel je eens voor dat je 185 kaarsen mag uitblazen? Zou je het dan allemaal anders aanpakken? Hoe ga je dat financieel fixen? Gaan we dan nog bouwen? Of trouwen? Allemaal relevante vragen die NN stelt in het nationale “Langer Leven Onderzoek”. Wunderman Thompson Antwerp creëerde een campagne die Belgen aanspoort hierover na te denken.
In verschillende online video’s geeft een viergeslacht een verkwikkende kijk op trouwen, wonen, werken, plannen en studeren in de toekomst. Zouden ze nog van huisje, tuintje boompje doen? Zou de oude garde nog trouwen en de jongste spruit niet? Of net omgekeerd? Ontdek dit en andere uitdagingen van de toekomst in de online campagne.
CREDITS
-
Client contact: Karlien Van Herck
-
Creative Directors: Merel Van Den Broeck
-
Creative team: Maarten Hofman & Katrin Van Eycken
-
Dutch copywriter: Joeri Quinet
-
French copywriter: Yves Donceel, Jérôme Van Den Broeck
-
Designer: Ynje Degraeve
-
Motion designer: Bert Beckers
-
Account Manager: Mart Beerten
-
Account Director: Stefanie Katic
-
Strategic Director: Dimitri De Lauw
-
Strategic planner: Alexander Kolenberg
-
Agency Producer: Ingeborg Van Hoof, Amélie Van Campen
-
Photography: Jesse Willems
-
Production Company: Adult
-
Producer: Tatiana Pierre, Lena Van Goethem
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]