Noëmie Haverhals en Dilan Sikar doen oproep naar jonge marketingtalenten

De Belgian Association of Marketing en Brightfish slaan voor het tweede jaar op rij de handen in elkaar om een jong Belgisch marketing duo de kans te geven om deel te nemen aan de Young Marketers Competition van de Cannes Lions.
Als officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions is het voor Brightfish al de vierde keer dat ze een team jonge marketeers de kans geven om naar ’s werelds grootste reclame- en marketingfestival te gaan. BAM organiseert dit initiatief mee vanuit hun Young Spirit Board, die specifiek acties uitwerkt voor Young Marketers.
In mei 2019 won het vrouwelijke duo Noëmie Haverhals en Dilan Sikar de Belgische competitie en werden zij dus de Belgische afgevaardigden voor Cannes in juni. Voor hen was het een ultieme belevenis met als kers op de taart een Golden Award die ze vanuit Cannes terug mee naar België mochten nemen, na het winnen van de globale Young Marketers Competition met hun inspirerende case. Het duo komt zichzelf voorstellen tijdens het BAM Marketing Congress op vrijdag 6 december en lanceert een warme oproep voor nieuwe jonge talenten om zich in te schrijven voor de Young Marketers Competition 2020, die BAM en Brightfish terug organiseren.
Via een wedstrijd met uitgebreid parcours krijgen alle deelnemende teams via workshops de nodige opleiding, tools en ondersteuning in het volledige proces om zich hiervoor klaar te stomen. Het beste team wordt dan dus afgevaardigd naar Cannes om daar deel te nemen aan de officiële Young Marketers Competition.
Op 6 maart 2020 worden gedurende een volledige dag hands-on masterclasses georganiseerd met kleppers uit de reclame- en marketingwereld die zorgen voor exclusieve en interessante workshops waar je als jonge marketeer echt iets aan hebt. De Young Marketers krijgen zo allerlei tips en tricks over presenteren en briefings opmaken van topmarketers en -strategen. Na de workshops krijgen de Young Marketers een challenge voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest.
Deze wedstrijd is open voor alle Young Marketers onder 30 jaar. Inschrijven kan tot 28 februari 2020 en is volledig gratis. Alle info en inschrijvingen verlopen via www.young-marketers.be.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]