Creatieve versterking bij De Vloer


Met de aanwerving van Ivo Mertens (art director) en Matthias De Smet (copywriter), haalt het onafhankelijke Antwerpse communicatiebureau De Vloer een creatief team van formaat in huis. Ivo Mertens werkte gedurende vijf jaar bij TBWA, waar hij onder andere Clio’s, Lions en CCB awards verzamelde, om zich daarna aan een korte overstap naar Gutzandglory te wagen. Matthias De Smet begon zijn carrière bij These Days Y&R. De twee zullen er vanaf januari de creatie versterken en de krachten bundelen voor het creëren van opvallende campagnes voor klanten als Qmusic, Story, Dag Allemaal, ACV en Provincie Antwerpen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


