Creatieve versterking bij De Vloer

Met de aanwerving van Ivo Mertens (art director) en Matthias De Smet (copywriter), haalt het onafhankelijke Antwerpse communicatiebureau De Vloer een creatief team van formaat in huis. Ivo Mertens werkte gedurende vijf jaar bij TBWA, waar hij onder andere Clio’s, Lions en CCB awards verzamelde, om zich daarna aan een korte overstap naar Gutzandglory te wagen. Matthias De Smet begon zijn carrière bij These Days Y&R. De twee zullen er vanaf januari de creatie versterken en de krachten bundelen voor het creëren van opvallende campagnes voor klanten als Qmusic, Story, Dag Allemaal, ACV en Provincie Antwerpen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]