"Non-profitorganisaties kunnen onze rug op"

De Standaard Solidariteitsprijs is meer dan solidariteit op papier. Opnieuw kiest de krant resoluut voor de kracht van krantenadvertenties. Concreet worden alle non-profitorganisaties en creatieve breinen uitgenodigd om hun stopping power en scherpe copy op de lezers van De Standaard los te laten. Zo geeft men de goede doelen de kans hun boodschap kracht bij te zetten.
Het nut? Kans op gratis advertentieruimte op de achterkant van De Standaard tijdens de zomermaanden, naast de voorpagina de meest prominente plaats in de krant. Uit deze reeks wordt eind augustus één winnaar gekozen door het publiek en één door een vakjury. Elke winnaar krijgt drie gratis paginagrote advertenties in onze krant. Inschrijven kan tot en met 17 juni 2018.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



