De Standaard Solidariteitsprijs is meer dan solidariteit op papier. Opnieuw kiest de krant resoluut voor de kracht van krantenadvertenties. Concreet worden alle non-profitorganisaties en creatieve breinen uitgenodigd om hun stopping power en scherpe copy op de lezers van De Standaard los te laten. Zo geeft men de goede doelen de kans hun boodschap kracht bij te zetten.
Het nut? Kans op gratis advertentieruimte op de achterkant van De Standaard tijdens de zomermaanden, naast de voorpagina de meest prominente plaats in de krant. Uit deze reeks wordt eind augustus één winnaar gekozen door het publiek en één door een vakjury. Elke winnaar krijgt drie gratis paginagrote advertenties in onze krant. Inschrijven kan tot en met 17 juni 2018.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]