"Non-profitorganisaties kunnen onze rug op"
De Standaard Solidariteitsprijs is meer dan solidariteit op papier. Opnieuw kiest de krant resoluut voor de kracht van krantenadvertenties. Concreet worden alle non-profitorganisaties en creatieve breinen uitgenodigd om hun stopping power en scherpe copy op de lezers van De Standaard los te laten. Zo geeft men de goede doelen de kans hun boodschap kracht bij te zetten.
Het nut? Kans op gratis advertentieruimte op de achterkant van De Standaard tijdens de zomermaanden, naast de voorpagina de meest prominente plaats in de krant. Uit deze reeks wordt eind augustus één winnaar gekozen door het publiek en één door een vakjury. Elke winnaar krijgt drie gratis paginagrote advertenties in onze krant. Inschrijven kan tot en met 17 juni 2018.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]