Noosphere Brand Agency krijgt nieuwe look & feel

Noosphere Brand Agency kreeg een nieuwe branding en vooral een nieuwe kijk op de toekomst. De rebranding van het 360° communicatiebureau, gevestigd in Luxemburg, staat ook symbool voor de herstructurering van het bureau. Na een 11-jarig bestaan en de nieuwe baseline “Make you shine brighter”, die er kwam in 2018, werd het tijd voor een opfrisbeurt. “De vorige identiteit, herkenbaar door de beroemde sinaasappel, was gekoppeld aan de beginjaren van het bureau en onze eerste stappen. Sindsdien is ons team echter geëvolueerd en zitten we bomvol motivatie en nieuwe vaardigheden,” legt digital marketeer Quentin Wauthier uit.
Het bureau blijft een lokale speler, maar is positioneert zich nu internationaal en als een merk met een hoge toegevoegde waarde. “Bureaus hebben soms de gave om zichzelf te vergeten. Ons logo had slechts enkele kleine wijzigingen ondergaan, terwijl het werk dat we voor onze klanten uitvoeren met veel precisie op de huidige trends surft,” verduidelijkt Wathier. De nieuwe ronde vorm is een duidelijke knipoog naar Noosphere, maar verpersoonlijkt ook de Noosphere community: interne en externe werknemers maken er deel uit van een deugdzame kring met een onberispelijke motivatie. De keuze voor zwart en wit blijft neutraal en zorgt voor een tikkeltje soberheid. “De vorm toont onze volledige omvang, het zwart benadrukt het.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]