Noosphere Brand Agency kreeg een nieuwe branding en vooral een nieuwe kijk op de toekomst. De rebranding van het 360° communicatiebureau, gevestigd in Luxemburg, staat ook symbool voor de herstructurering van het bureau. Na een 11-jarig bestaan en de nieuwe baseline “Make you shine brighter”, die er kwam in 2018, werd het tijd voor een opfrisbeurt. “De vorige identiteit, herkenbaar door de beroemde sinaasappel, was gekoppeld aan de beginjaren van het bureau en onze eerste stappen. Sindsdien is ons team echter geëvolueerd en zitten we bomvol motivatie en nieuwe vaardigheden,” legt digital marketeer Quentin Wauthier uit.
Het bureau blijft een lokale speler, maar is positioneert zich nu internationaal en als een merk met een hoge toegevoegde waarde. “Bureaus hebben soms de gave om zichzelf te vergeten. Ons logo had slechts enkele kleine wijzigingen ondergaan, terwijl het werk dat we voor onze klanten uitvoeren met veel precisie op de huidige trends surft,” verduidelijkt Wathier. De nieuwe ronde vorm is een duidelijke knipoog naar Noosphere, maar verpersoonlijkt ook de Noosphere community: interne en externe werknemers maken er deel uit van een deugdzame kring met een onberispelijke motivatie. De keuze voor zwart en wit blijft neutraal en zorgt voor een tikkeltje soberheid. “De vorm toont onze volledige omvang, het zwart benadrukt het.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]