Nog tot begin volgende week is Nostalgie groter dan ooit tevoren aanwezig in het straatbeeld van Antwerpen. Op het sfeervolle Zuid prijkt Nostalgie namelijk levensgroot op de voorgevel van het prestigieuze, door werken tijdelijk gesloten Koninklijke Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) met maar liefst 154 m². Een resultaat van een samenwerking met Blow-Up Media. Een absolute waw-factor, die al op heel wat enthousiaste reacties kan rekenen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]