Noticed Agency smasht samen met Badminton Vlaanderen

Communicatie- & marketingbureau Noticed Agency uit Lier kreeg de kans om sportfederatie Badminton Vlaanderen volledig te rebranden. Het doel was niet alleen om het imago van de sport op te frissen, ook om mensen te motiveren en enthousiasmeren om te bewegen richting de sport.
In dit project werd aan de slag gegaan met het koppelen van emoties aan specifieke kleuren, waardoor het nieuwe logo eenvoudig kan worden aangepast aan de sfeer, setting of doelgroep. Zo krijgt het logo een andere kleurentouch bij competitieve evenementen dan bij recreatieve activiteiten. De kleuren benadrukken ook het inclusieve aspect van de sport en maakt het visueel aantrekkelijk en veelzijdig.
De baseline geeft goesting
De nieuwe baseline van Badminton Vlaanderen, 'De plezantste sport', vat perfect samen wat de sport zo leuk maakt. Om deze boodschap inclusiever te maken wordt de baseline aangevuld met doelgroepgerichte informatie. Want de plezantse sport is er voor iedereen. Ook voor moekes, nagelbijters, slechte verliezers, nonkels, buurmannen etc.
Samen bouwen aan de toekomst
Na de rebranding is Noticed Agency nog niet uitgespeeld. In samenwerking met Badminton Vlaanderen blijven ze werken aan het verder ontwikkelen en promoten van de sport. Zeker in dit Olympische jaar is het een ideale kans om badminton opnieuw ‘in the game’ te brengen in Vlaanderen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]