Niet schrikken als je straks Fanta in de winkelrekken zoekt, want de frisdrank pakt uit met een spooky Halloween-collectie. En speciaal voor deze Halloween kun je ook proeven van een nieuwe, bloedrode smaak: Fanta Apple-Cherry, met appel- en kersensmaak. Scary on the outside, sweet on the inside!
De 250ml petflesjes, de 500 ml petflesjes en de 330ml blikken krijgen dus tijdelijk - tot eind oktober - een nieuwe look. Vier spooky beelden nemen de verpakking over: een heks, een skelet, een zombie en een vampier, van de hand van de Israëlische illustrator Noma Bar.
Bovendien staat er op elke Halloween-verpakking ook een Snapcode. Door deze Snapcode (een soort QR-code) op de deelnemende verpakkingen te scannen, krijg je toegang tot exclusieve Halloween-filters en -lenzen (5 filters en 4 lenzen). Elke dag is er een andere lens/filter beschikbaar, je weet dus nooit van tevoren wat je die dag zal ontdekken. En hoe dichter bij Halloween, hoe griezeliger de lenzen en filters.
Céline Van den Rijn, marketing director Coca-Cola Belgium: “Halloween is het moment van het jaar waarop zowel jongeren als volwassenen eens lekker ongegeneerd kunnen griezelen – en Fanta helpt daar graag bij. Bovendien zijn deze Halloween jongeren aan de macht bij Fanta: niet alleen duiken onze bekende influencers (Simon Herck, Unagize, Angela Jakaj) op in de tv-spots, de Fanta-tienerbazen Janne en Marwan, die deze zomer een unieke vakantiejob bij ons beleefden, hebben de campagne mee uitgedacht.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]