Niet schrikken als je straks Fanta in de winkelrekken zoekt, want de frisdrank pakt uit met een spooky Halloween-collectie. En speciaal voor deze Halloween kun je ook proeven van een nieuwe, bloedrode smaak: Fanta Apple-Cherry, met appel- en kersensmaak. Scary on the outside, sweet on the inside!
De 250ml petflesjes, de 500 ml petflesjes en de 330ml blikken krijgen dus tijdelijk - tot eind oktober - een nieuwe look. Vier spooky beelden nemen de verpakking over: een heks, een skelet, een zombie en een vampier, van de hand van de Israëlische illustrator Noma Bar.
Bovendien staat er op elke Halloween-verpakking ook een Snapcode. Door deze Snapcode (een soort QR-code) op de deelnemende verpakkingen te scannen, krijg je toegang tot exclusieve Halloween-filters en -lenzen (5 filters en 4 lenzen). Elke dag is er een andere lens/filter beschikbaar, je weet dus nooit van tevoren wat je die dag zal ontdekken. En hoe dichter bij Halloween, hoe griezeliger de lenzen en filters.
Céline Van den Rijn, marketing director Coca-Cola Belgium: “Halloween is het moment van het jaar waarop zowel jongeren als volwassenen eens lekker ongegeneerd kunnen griezelen – en Fanta helpt daar graag bij. Bovendien zijn deze Halloween jongeren aan de macht bij Fanta: niet alleen duiken onze bekende influencers (Simon Herck, Unagize, Angela Jakaj) op in de tv-spots, de Fanta-tienerbazen Janne en Marwan, die deze zomer een unieke vakantiejob bij ons beleefden, hebben de campagne mee uitgedacht.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]