Nu ook frisdrank met vampierensap?

Design / Marketing / News

500_fantahalloweenbottlesNiet schrikken als je straks Fanta in de winkelrekken zoekt, want de frisdrank pakt uit met een spooky Halloween-collectie. En speciaal voor deze Halloween kun je ook proeven van een nieuwe, bloedrode smaak: Fanta Apple-Cherry, met appel- en kersensmaak. Scary on the outside, sweet on the inside!500_fanta-apple-cherry-noma-bar-dracula-250ml-pet-splashball-wet

De 250ml petflesjes, de 500 ml petflesjes en de 330ml blikken krijgen dus tijdelijk - tot eind oktober - een nieuwe look. Vier spooky beelden nemen de verpakking over: een heks, een skelet, een zombie en een vampier, van de hand van de Israëlische illustrator Noma Bar.500_fantahalloweencans-2

Bovendien staat er op elke Halloween-verpakking ook een Snapcode. Door deze Snapcode (een soort QR-code) op de deelnemende verpakkingen te scannen, krijg je toegang tot exclusieve Halloween-filters en -lenzen (5 filters en 4 lenzen). Elke dag is er een andere lens/filter beschikbaar, je weet dus nooit van tevoren wat je die dag zal ontdekken. En hoe dichter bij Halloween, hoe griezeliger de lenzen en filters.500_fanta-mezzo-noma-bar-dracula-330ml-can-wet

Céline Van den Rijn, marketing director Coca-Cola Belgium: “Halloween is het moment van het jaar waarop zowel jongeren als volwassenen eens lekker ongegeneerd kunnen griezelen – en Fanta helpt daar graag bij. Bovendien zijn deze Halloween jongeren aan de macht bij Fanta: niet alleen duiken onze bekende influencers (Simon Herck, Unagize, Angela Jakaj) op in de tv-spots, de Fanta-tienerbazen Janne en Marwan, die deze zomer een unieke vakantiejob bij ons beleefden, hebben de campagne mee uitgedacht.”500_fanta-orange-zs-noma-bar-zombie-500ml-pet-2d-wet