Nutella schenkt zijn fans deze herfst, bij aankoop van een pot, een gepersonaliseerde mok (tas) met een foto en bericht naar keuze. Social Lab ondersteunde, in samenwerking met Providence (Havas group) en FMCG, de visibiliteit van de Facebookcampagne met een reeks originele filmpjes van 15 seconden. In de hoofdrol: goochelaar Steven Delaere, bekend van Belgium’s Got Talent. De activatie, die voortbouwt op de vorige personalisatiecampagnes van Nutella, heeft als doel een sterke band te creëren met het merk en wil daarnaast het enthousiasme opwekken bij het ontbijt. Tot nu toe werden de filmpjes van de Nutella-mug al meer dan een half miljoen keer bekeken op Facebook.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]