Nutella en Social Lab beginnen de dag met een glimlach

Nutella schenkt zijn fans deze herfst, bij aankoop van een pot, een gepersonaliseerde mok (tas) met een foto en bericht naar keuze. Social Lab ondersteunde, in samenwerking met Providence (Havas group) en FMCG, de visibiliteit van de Facebookcampagne met een reeks originele filmpjes van 15 seconden. In de hoofdrol: goochelaar Steven Delaere, bekend van Belgium’s Got Talent. De activatie, die voortbouwt op de vorige personalisatiecampagnes van Nutella, heeft als doel een sterke band te creëren met het merk en wil daarnaast het enthousiasme opwekken bij het ontbijt. Tot nu toe werden de filmpjes van de Nutella-mug al meer dan een half miljoen keer bekeken op Facebook.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]