Nutergia bezwijkt voor reclamecampagne

Nutergia, een Franse laboratoriumexpert op het gebied van micronutriënten, ontwikkelt, produceert en distribueert sinds 1989 voedingssupplementen. Dit jaar viert het bedrijf zijn 30 jaar in dienst van de gezondheid en gaat het voor het eerst in zijn geschiedenis een tv-reclamecampagne voeren. Het doel van deze eerste campagne is om Nutergia bij zoveel mogelijk mensen bekend te maken. De campagne loopt van juni tot september op La Une, La Deux, AB3 en RTBF Auvio en eindigt met de Tour de France.
In haar campagne belicht Nutergia drie gezondheidskwesties waar ze deskundig zijn: ontgifting, stress en spijsverteringsstoornissen. Trouw aan haar gezondheidsethiek heeft Nutergia gekozen voor een aanpak waarbij "het nemen van de leiding over het eigen welzijn het advies van de dokter en de apotheker met zich meebrengt". Daarom is met het advies van de deskundige artsen van Nutergia een tweede voorlichtingscampagne voorbereid.
Credits
Regie: RMB
Production company: Producteam
Graphic concept: SO Agency
PR-bureau: Origami PR
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]