Nutergia, een Franse laboratoriumexpert op het gebied van micronutriënten, ontwikkelt, produceert en distribueert sinds 1989 voedingssupplementen. Dit jaar viert het bedrijf zijn 30 jaar in dienst van de gezondheid en gaat het voor het eerst in zijn geschiedenis een tv-reclamecampagne voeren. Het doel van deze eerste campagne is om Nutergia bij zoveel mogelijk mensen bekend te maken. De campagne loopt van juni tot september op La Une, La Deux, AB3 en RTBF Auvio en eindigt met de Tour de France.
In haar campagne belicht Nutergia drie gezondheidskwesties waar ze deskundig zijn: ontgifting, stress en spijsverteringsstoornissen. Trouw aan haar gezondheidsethiek heeft Nutergia gekozen voor een aanpak waarbij "het nemen van de leiding over het eigen welzijn het advies van de dokter en de apotheker met zich meebrengt". Daarom is met het advies van de deskundige artsen van Nutergia een tweede voorlichtingscampagne voorbereid.
Credits
Regie: RMB
Production company: Producteam
Graphic concept: SO Agency
PR-bureau: Origami PR
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]