Nutradia is een van die minder gekende, maar toch wereldwijd toonaangevende spelers in de voedingssector, gespecialiseerd in popped chips. Denk aan chips van linzen, erwten of soja – dé koplopers van de huidige trend: healthy-snacking. Met hun unieke expertise produceert Nutradia popped chips voor tientallen distributeurs in Europa en Noord-Amerika, waaronder de grootste voedingsconcerns ter wereld. Om deze klanten optimaal te bedienen, beschikt Nutradia over een fabriek in Andenne, Wallonië met een productiecapaciteit van meer dan 250 ton chips per maand.
Om hun knowhow op internationale voedingsbeurzen (zoals SIAL in Parijs, Gulfood in Dubai en PLMA in Chicago) te promoten, vroeg Nutradia Federate om een geheel nieuwe chips-lijn te ontwikkelen. Het POP LINE gamma biedt aan distributeurs, retailers en foodservice bedrijven de mogelijkheid om popped chips te testen in hun eigen markt, zonder zelf eerst een eigen merk te hoeven creëren.
Federate verzorgde daarnaast de rebranding van dit ambitieuze Waalse bedrijf, met onder andere brochure, beeldbank en beursstand.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]