Nutradia is een van die minder gekende, maar toch wereldwijd toonaangevende spelers in de voedingssector, gespecialiseerd in popped chips. Denk aan chips van linzen, erwten of soja – dé koplopers van de huidige trend: healthy-snacking. Met hun unieke expertise produceert Nutradia popped chips voor tientallen distributeurs in Europa en Noord-Amerika, waaronder de grootste voedingsconcerns ter wereld. Om deze klanten optimaal te bedienen, beschikt Nutradia over een fabriek in Andenne, Wallonië met een productiecapaciteit van meer dan 250 ton chips per maand.
Om hun knowhow op internationale voedingsbeurzen (zoals SIAL in Parijs, Gulfood in Dubai en PLMA in Chicago) te promoten, vroeg Nutradia Federate om een geheel nieuwe chips-lijn te ontwikkelen. Het POP LINE gamma biedt aan distributeurs, retailers en foodservice bedrijven de mogelijkheid om popped chips te testen in hun eigen markt, zonder zelf eerst een eigen merk te hoeven creëren.
Federate verzorgde daarnaast de rebranding van dit ambitieuze Waalse bedrijf, met onder andere brochure, beeldbank en beursstand.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]