Ogilvy heeft de felbegeerde titel van Netwerk van het Jaar 2023 gewonnen tijdens de prestigieuze Clio Awards, een toonaangevende internationale prijsuitreiking voor de creatieve sector. Tijdens de ceremonie in New York City won Ogilvy 4 Grand Clios, 24 gouden, 47 zilveren, 52 bronzen en 44 shortlists.
Het winnende werk besloeg 27 kantoren in alle regio's van Ogilvy's wereldwijde creatieve netwerk, waarbij de kantoren in Bangkok, Chicago, Brazilië en Colombia de hoogste onderscheidingen ontvingen. Met name Ogilvy's campagne "Morning After Island" voor Groupo Estratégico PAE won Grand Clios in de categorieën Direct (Experience/Activation), Out of Home (Ambient) en Public Relations (Public Affairs), terwijl "Lu from Magalu" voor Magazine Luiza een Grand won in de categorie Media voor het gebruik van Talent & Influencers.
Om al het winnende werk te bekijken, bezoek de website van de Clio Awards.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]