Op zondag 22 september wisten Ogilvy Social.Lab en Ikea België op de Kinsale Shark Awards twee awards in de wacht te slepen. De Kinsale Shark Awards belonen elk jaar de meest creatieve en inspirerende reclamecampagnes.
Ogilvy Social.Lab en Ikea België kregen dit jaar in de categorieën ‘Immersive’ en ‘Digital’ twee keer zilver voor hun ‘Ikea (he)art scanner’-campagne, die ze realiseerden in samenwerking met Oona Antwerp, Monster Boy en Playtime. De ‘Ikea (he)art scanner’-campagne werd ontwikkeld voor Ikea’s vijfde Art Event-collectie, bestaande uit acht handgemaakte tapijten ontworpen door gerenommeerde hedendaagse kunstenaars zoals Virgil Abloh, Craig Green en Filip Pagowski. Het idee achter de campagne was om kunst betaalbaar en toegankelijk te maken voor het algemene publiek. De collecties zijn echter steeds beperkt en exclusief en worden daarom soms enkel gekocht om nationaal en internationaal door te verkopen met woekerwinsten. Ikea België wou dit vermijden door enkel de echte liefhebbers van kunstwerken de kans te geven om ze te kopen. Daarom kwam Ogilvy Social.Lab met het baanbrekende idee om hersentechnologie in te zetten om deze mensen te identificeren.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]