Ogilvy & Social.Lab en Nationale Loterij spelen voor Kerstman

Crea / News

social.labAansluitend bij de eindejaarscampagne ‘Feestige Geluksdagen’ lanceerde de Nationale Loterij op vrijdag 1 december opnieuw haar befaamde Cadeautjes Carrousel. Met deze jaarlijkse wedstrijd, bedacht door Ogilvy & Social.Lab, wil de Nationale Loterij haar eindejaarsproducten in de kijker zetten.

Op zoek naar een leuk cadeautje voor onder de kerstboom? Draai dan gewoon even aan de Cadeautjes Carrousel van de Nationale Loterij. Een Winter Millions krasbiljet, een limited edition Win for Life biljet, een Kadoosje … Elke dag krijg je opnieuw een kans om te winnen. De applicatie werd ontwikkeld door Ogilvy & Social.Lab en geïntegreerd op de website van de Nationale Loterij. Met een sociale media-activatie, opgezet in samenwerking met InitiativeIPG Mediabrands, wordt traffic gegeneerd naar de pagina. Deze activatie bestaat uit verschillende ludieke posts en creaties op Instagram, Facebook en Snapchat. Wat je precies moet doen om een cadeautje te winnen? Draaien aan het rad, de schiftingsvraag beantwoorden en je gegevens invullen. Je kan nog tot en met 31 december draaien aan de Cadeautjes Carrousel. Ook op zoek naar wat extra kerstmagie? Neem dan eens een kijkje op de website van de Nationale Loterij.