Clio Goldbrenner, een opkomende naam in de Belgische modewereld, vertrouwde de ontwikkeling van haar digitale strategie toe aan Ogilvy Social.Lab. Begin mei werd een eerste campagne gelanceerd om het merk in heel België, en dan vooral in het noorden van het land, op de kaart te zetten. Met de media-amplificatie van content op Facebook en Instagram wil Ogilvy Social.Lab een belangrijke bijdrage leveren aan de groei van het Belgische modemerk. Met Clio Goldbrenner breidt Ogilvy Social.Lab zijn portefeuille van modemerken uit. Zo heeft het bureau meegewerkt aan de ontwikkeling van de e-commerce strategieën voor merken zoals Lee Jeans en Vans.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]