Ogilvy Social.Lab in zee met Clio Goldbrenner

Clio Goldbrenner, een opkomende naam in de Belgische modewereld, vertrouwde de ontwikkeling van haar digitale strategie toe aan Ogilvy Social.Lab. Begin mei werd een eerste campagne gelanceerd om het merk in heel België, en dan vooral in het noorden van het land, op de kaart te zetten. Met de media-amplificatie van content op Facebook en Instagram wil Ogilvy Social.Lab een belangrijke bijdrage leveren aan de groei van het Belgische modemerk. Met Clio Goldbrenner breidt Ogilvy Social.Lab zijn portefeuille van modemerken uit. Zo heeft het bureau meegewerkt aan de ontwikkeling van de e-commerce strategieën voor merken zoals Lee Jeans en Vans.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


