Clio Goldbrenner, een opkomende naam in de Belgische modewereld, vertrouwde de ontwikkeling van haar digitale strategie toe aan Ogilvy Social.Lab. Begin mei werd een eerste campagne gelanceerd om het merk in heel België, en dan vooral in het noorden van het land, op de kaart te zetten. Met de media-amplificatie van content op Facebook en Instagram wil Ogilvy Social.Lab een belangrijke bijdrage leveren aan de groei van het Belgische modemerk. Met Clio Goldbrenner breidt Ogilvy Social.Lab zijn portefeuille van modemerken uit. Zo heeft het bureau meegewerkt aan de ontwikkeling van de e-commerce strategieën voor merken zoals Lee Jeans en Vans.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]