Clio Goldbrenner, een opkomende naam in de Belgische modewereld, vertrouwde de ontwikkeling van haar digitale strategie toe aan Ogilvy Social.Lab. Begin mei werd een eerste campagne gelanceerd om het merk in heel België, en dan vooral in het noorden van het land, op de kaart te zetten. Met de media-amplificatie van content op Facebook en Instagram wil Ogilvy Social.Lab een belangrijke bijdrage leveren aan de groei van het Belgische modemerk. Met Clio Goldbrenner breidt Ogilvy Social.Lab zijn portefeuille van modemerken uit. Zo heeft het bureau meegewerkt aan de ontwikkeling van de e-commerce strategieën voor merken zoals Lee Jeans en Vans.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]