In België kent de e-commerce in de voedingssector nog geen duidelijke winnaar. Slechts 1,4% van de bevolking koopt zijn voeding online. Deze markt is dus ver van matuur. Carrefour gaat de uitdaging aan en wil dé e-commercereferentie worden inzake in voeding in België. Hiervoor deed de retailer een beroep op Ogilvy Social.Lab om een ongebruikelijke e-commercecampagne te creëren. Want om vandaag de dag klanten te bereiken die voortdurend bezig en altijd verbonden zijn, is een aangepaste en digital first aanpak nodig.
Alhoewel de campagne digital first is, spelen ook traditionele media een belangrijke rol. De campagne loopt twee jaar lang en is naast de digitale media (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube) ook te zien en te horen op televisie, radio en OOH.
https://www.youtube.com/watch?v=PYPnizXSDeI
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]