Ogilvy Social.lab trekt de derde lichting BOCA Awards

Awards / News

De BOCA-winnaars van deze week voeren ons langs Brussel en Antwerpen. Om te beginnen mag Ogilvy Social.lab twee BOCA awards verwelkomen. Een Gold BOCA award in de categorie ‘Best Promotion Strategy’ voor FPS Chancellery of the Prime Minister met de case “Belgium. Uniquely Phenomenal” en een Craftsmanship award in de categorie ‘Best Use of Social Media’ in a Content Program voor Carrefour met de case “The Affordable Banana”.

Engie valt in de prijzen met een Silver award in de categorie ‘Best Distribution Strategy’ voor hun case “Sweet & Smart Home” en een Craftsmanship award in de categorie ‘Best Video Series’ voor “Iedereen UPtimist - Tous Uptimistes”.

Vervolgens krijgen Mirum Belgium en Propaganda elk een Silver BOCA thuisbezorgd: Mirum Belgium in de categorie ‘Best Content Marketing Program B2C’ voor Panasonic met hun case “eneloop [RE]charge journey” en Propaganda in de felbegeerde categorie ‘Highest Conversion Response’ voor Cera met hun case “CeraScoop & CeraSelect”.

The Oval Office wint de enige Bronze award deze week in de categorie ‘Best Content Program Not for Profit’ voor ABVV-Metaal voor hun case “Social elections campaign”.

DPG Media tot slot wint drie Craftsmanship awards. Eén in de categorie ‘Best Stand-alone, Special Topic Publication’ voor Dove (Unilever) met hun case “#ShowUs”, een tweede in de categorie ‘Best Use of Content in a Campaign’ voor Dash (P&G) met de “#sharetheload” en nog een derde in de categorie ‘Best Content Design’ met hun case “De Wet van Eustachius”, die ook de Press Award krijgt toebedeeld.

Benieuwd wie volgende week aan de beurt komt? Het volledige overzicht ontdekt u in de BOCA Annual, die op 1 december online verschijnt op acc.be en custo.be en waarvan de gedrukte uitgave op 4 december wordt meegestuurd met Sparkle van Bpost.