Ogilvy & Social.Lab versterkt mediateam


News / People

mathieuMet zijn 21 experten blijft het Paid Social mediadepartement van Ogilvy & Social.Lab nationaal stevig aan de weg timmeren. Zo verwelkomde het bureau begin deze maand Ines de Villegas als campaign manager en mag Mathieu De Moor, al sinds 2014 een vaste waarde in het team, zich voortaan associate head of media noemen.
Mathieu De Moor volgde een opleiding aan IHECS in Brussel en begon zijn carrière bij Ogilvy & Social.Lab in 2014, waar hij eerder als stagiair had gewerkt. Hij ging er aan de slag als social campaign manager en werkte ook als consultant voor So.Zen, een samenwerking tussen Social.Lab en Zenith Optimedia. In 2016 werd hij gepromoveerd tot social strategist voor grote klanten zoals Carrefour Belgium en Ice Watch en in 2017 nam hij ook nog eens zijn nieuwe functie op als knowledge development manager. Sinds januari 2018 mag De Moor associate head of media aan zijn palmares toevoegen. Samen met Christophe Chantraine zal hij instaan voor een goede organisatie van het media-departement, met een specifieke focus op media buying.
inesNaast promoties kent het departement ook heel wat aanwervingen. Zo deed Ines de Villegas begin deze maand haar intrede. Na haar studies aan Cours Melius trok de Villegas in 2017 naar de Antwerpse startup Parcify. Daar werkte ze als junior marketeer en verzorgde ze alle aspecten van de marketing, gaande van activaties tot het beheren van de sociale media en het ontwerpen van flyers. Sinds februari 2018 maakt ze deel uit van het Paid Media team van Ogilvy & Social.Lab, waar ze zal werken op klanten zoals Positive Belgium, Fuze Tea en Sony.