OKRA-magazine krijgt nieuw jasje

OKRA, het magazine voor de 55-plusser uit Vlaanderen en Brussel, kreeg een nieuwe inhoud en een nieuwe vorm. Zo heeft OKRA voortaan een iets kleiner formaat, dat makkelijker in de hand ligt en elke maand een uitneembaar dossier bevat. In dat dossier bijten de auteurs zich vast in een onderwerp en belichten het vanuit diverse invalshoeken. De vernieuwing kwam er omdat lezers vroegen naar meer uitgewerkte onderwerpen, ze interesseren zich in de wereld rondom hen en willen die wereld ook begrijpen.
Vooral in het segment van de 65-jarigen scoort het blad zeer goed. Naast de vernieuwing van OKRA-magazine, waarvan de regie verzorgd wordt door Publicarto, bouwt OKRA ook aan een nieuwe website. Die brengt vooral het rijke aanbod in beeld. 1100 plaatselijke groepen zullen hun activiteiten kunnen tonen op de website. Daarnaast zal er op de website (vanaf 21 maart dus) ook informatie te vinden zijn die ouderen aanbelangen en kunnen lezers er contact zoeken met leeftijdsgenoten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]