Olivia Naudts wordt Head of Production bij AKQA Brussels

News / People

AKQA Brussels, voorheen bekend als FamousGrey, versterkt zijn positie als creatief bureau met de aanstelling van Olivia Naudts als head of production. Met die keuze wil AKQA de ambitie benadrukken om koploper te zijn in de voortdurend veranderende audiovisuele sector. Naudts komt met een nieuwe geïntegreerde aanpak waarbij elke productie, ongeacht de vorm, gericht is op het creëren van impactvolle campagnes.

Olivia Naudts was er al bij toen AKQA Brussels dit jaar de shift maakte van influencers naar content creators, onder haar leiding zal het productiedepartement blijven inzetten op kwalitatieve producties, los van het budget en drager. “We leven in een wereld die overspoeld wordt met content, maar de consument wil werk dat echt resoneert,” aldus Olivia. “We willen niet onderbreken met onze campagnes, we moeten entertainen. Dat is waar AKQA Brussel voor staat.”

“Olivia heeft een echte ‘can do’ mentaliteit,” zegt Peter Ampe, chief creative officer bij AKQA Brussel. “Diezelfde energie die ze als account director inzette voor haar klanten, zal ze nu gebruiken om alle producties naar een hoger niveau te tillen. Niemand kan als Olivia een obstakel omvormen in een horde waarover je kan springen.”

Myriam Maes wordt binnen het productieteam verantwoordelijk voor de audiocel. “Met haar ervaring bij Sonhouse is Maes de aangewezen persoon om die afdeling aan te sturen. Laten we niet vergeten dat AKQA Brussels twee radiocellen inhouse heeft en hun werk dit jaar nog bekroond werd op de CBA Awards,” klinkt het.

Door de expertises van verschillende departementen samen te brengen, wil AKQA Brussels één creatieve visie creëren die alle platformen overstijgt. Of het nu gaat om klassieke TVC, content, creators, entertainment of iets anders, AKQA Brussels wil inspelen op de snel veranderende behoeften van de sector. ​ “De mogelijkheden zijn eindeloos,” zegt Olivia Naudts. “Onze sector was nog nooit zo uitdagend, en we hebben het geluk te kunnen rekenen op een ijzersterk productieteam dat niet bang is om de mal te breken. We omarmen en experimenteren met de nieuwste technologie en herdefiniëren de grenzen van creatie. Het resultaat? Verhalen die echt raken, inspireren en aanzetten tot actie.”