Olivier Lemaire duikt het bad in


Olivier Lemaire, managing director van Mediabrands Audience Platform (MAP – de digitale entiteit van IPG Mediabrands for België en Luxemburg), verlaat eind 2015 het bedrijf. Hij keert de mediawereld de rug toe om samen met Thierry Callaert, ex-CEO Outdoor Services (de Out of Home-divisie van IPG Mediabrands Belux), de zwembadbusiness op te zoeken.
Olivier Lemaire blijft aan het roer van IPG Mediabrands tot eind 2015 en bereidt een vlotte overgang naar zijn opvolger door. Wie dat wordt is nog niet bekend: de sollicicitatieprocedure loopt volop.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


