Olivier Lemaire duikt het bad in

Olivier Lemaire, managing director van Mediabrands Audience Platform (MAP – de digitale entiteit van IPG Mediabrands for België en Luxemburg), verlaat eind 2015 het bedrijf. Hij keert de mediawereld de rug toe om samen met Thierry Callaert, ex-CEO Outdoor Services (de Out of Home-divisie van IPG Mediabrands Belux), de zwembadbusiness op te zoeken.
Olivier Lemaire blijft aan het roer van IPG Mediabrands tot eind 2015 en bereidt een vlotte overgang naar zijn opvolger door. Wie dat wordt is nog niet bekend: de sollicicitatieprocedure loopt volop.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]