Het project 'Protect Humanitarians', dat werd gelanceerd op initiatief van Olivier Vandecasteele, heeft als doel spelers uit de sector samen te brengen rond een gemeenschappelijk doel: de bescherming van humanitaire hulpverleners bevorderen en de steun aan overlevenden van incidenten (of hun families in geval van overlijden) versterken, met bijzondere aandacht voor lokale humanitaire hulpverleners en gemeenschapsorganisaties. Bonjour verzorgde het brand design, bedacht de naam en ontwikkelde de website en andere digitale content.
Credits:
Brand design Maxime Dereeper / naming Pierre Jadot/ website Marine Vincent/ Digital content Thomas Ginzer
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]