Het project 'Protect Humanitarians', dat werd gelanceerd op initiatief van Olivier Vandecasteele, heeft als doel spelers uit de sector samen te brengen rond een gemeenschappelijk doel: de bescherming van humanitaire hulpverleners bevorderen en de steun aan overlevenden van incidenten (of hun families in geval van overlijden) versterken, met bijzondere aandacht voor lokale humanitaire hulpverleners en gemeenschapsorganisaties. Bonjour verzorgde het brand design, bedacht de naam en ontwikkelde de website en andere digitale content.
Credits:
Brand design Maxime Dereeper / naming Pierre Jadot/ website Marine Vincent/ Digital content Thomas Ginzer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]