Olivier Vozzella is weg bij Hilarious. Hij laat er zijn functie van digital creative director links liggen voor een nieuwe uitdaging: “Ik ga samenwerken met Stéphane Aglave. Hij staat aan het hoofd van een klein, maar heel actief bureau dat zich inzet voor NGO’s, (belangen)organisaties en sportfederaties- en verenigingen: Pause.”
Het bureau stond onder meer achter de post-coronacampagne van AFGolf, ‘Green Summer’. Stond centraal in die campagne: een fake reisbureau dat zijn klanten een op en top Belgische reis belooft voor slechts 88 euro voor twee weken, inclusief een initiatie golf. Volgens Vozzella was de campagne een schot in de roos. Wordt vervolgd...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]