Olivier Vozella neemt een ‘Pause’

Olivier Vozzella is weg bij Hilarious. Hij laat er zijn functie van digital creative director links liggen voor een nieuwe uitdaging: “Ik ga samenwerken met Stéphane Aglave. Hij staat aan het hoofd van een klein, maar heel actief bureau dat zich inzet voor NGO’s, (belangen)organisaties en sportfederaties- en verenigingen: Pause.”
Het bureau stond onder meer achter de post-coronacampagne van AFGolf, ‘Green Summer’. Stond centraal in die campagne: een fake reisbureau dat zijn klanten een op en top Belgische reis belooft voor slechts 88 euro voor twee weken, inclusief een initiatie golf. Volgens Vozzella was de campagne een schot in de roos. Wordt vervolgd...

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






