Olivier Wérion is gestart als product owner bij GroupM Belgium. Na bijna twee jaar bij Targetspot, het internationale multi-dimensionale digitale audio saleshuis, waar hij AdOps beheerde en vervolgens Performance & Analytics, kreeg hij van Michel Ferro en Jean Michel Depasse de kans om een nieuwe uitdaging aan te gaan in een gloednieuwe functie. Als product owner zal hij zich bezighouden met projecten rond Data Quality, Automation, Quality Assurance Process, Dashboarding, Cookieless, Brand Safety en Cloud for Marketing.
U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...
U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]