OMcollective verwelkomt Tom De Baere als nieuwe account director. Met meer dan 25 jaar ervaring in business, marketing en sales, en tien jaar ervaring als partner & general manager bij het digital agency Invisible Puppy uit Gent, zal De Baere een cruciale rol spelen in klanten te helpen in het bereiken van hun volgende groeifase en het verder uitbouwen van strategische initiatieven om de dienstverlening nog verder versterken.
Tom De Baere maakt de overstap van Invisible Puppy, onderdeel van &KOO Group, naar OMcollective. Zijn uitgebreide ervaring als medeoprichter en general manager van Invisible Puppy, en een uitgebreide achtergrond in business strategie en marketing, zorgt voor een directe impact voor klanten en het team. “OMcollective combineert een uitzonderlijke expertise met een mensgerichte cultuur en een breed aanbod. Het groeipotentieel is enorm en ik kijk ernaar uit om samen met het team onze klanten te ondersteunen in het realiseren van hun groeiambities en hen te begeleiden naar een hoger niveau,” vertelt De Baere.
Met deze aanstelling zet OMcollective een belangrijke stap in het versnellen van zijn groei en impact op de Belgische markt. “Tom brengt een schat aan ervaring mee op het gebied van ondernemen, strategische marketing en klantgericht denken. Dat zal ons helpen om nog meer waarde te creëren voor onze klanten,” voegt CEO Michel De Baer toe.
In zijn nieuwe rol zal Tom zich richten op het versterken van klantrelaties, het ontwikkelen van toekomstgerichte dienstverlening, en het uitbreiden van het dienstenaanbod om OMcollective verder te positioneren als onafhankelijke en persoonlijke marketingbureau in België.