OMD en Vizeum krijgen goede punten van RECMA

In het jaarrapport 2014 van RECMA, waarin een rangschikking van mediabureaus wordt gemaakt, springen twee mediabureaus eruit. In de algemene rangschikking in volume (wat overeenstemt met Overall Activity Billings 2014) bezet OMD de eerste plaats. Daarna volgen Mindshare en, ex-aequo, Carat en MediaCom. Wat de groeicijfers betreft op het vlak van media-aankopen drijft Vizeum boven met een jaaraangroei van liefst 29,1%. Dat is 9% meer dan het bureau dat op plaats twee staat. BPN staat namelijk als tweede op die lijst met +20%. Daarna volgen Arena (+ 12.3%), MediaCom (+ 11.5%) en Dentsu Media (+ 11.1%).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]