In het jaarrapport 2014 van RECMA, waarin een rangschikking van mediabureaus wordt gemaakt, springen twee mediabureaus eruit. In de algemene rangschikking in volume (wat overeenstemt met Overall Activity Billings 2014) bezet OMD de eerste plaats. Daarna volgen Mindshare en, ex-aequo, Carat en MediaCom. Wat de groeicijfers betreft op het vlak van media-aankopen drijft Vizeum boven met een jaaraangroei van liefst 29,1%. Dat is 9% meer dan het bureau dat op plaats twee staat. BPN staat namelijk als tweede op die lijst met +20%. Daarna volgen Arena (+ 12.3%), MediaCom (+ 11.5%) en Dentsu Media (+ 11.1%).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]