OMD en Vizeum krijgen goede punten van RECMA

In het jaarrapport 2014 van RECMA, waarin een rangschikking van mediabureaus wordt gemaakt, springen twee mediabureaus eruit. In de algemene rangschikking in volume (wat overeenstemt met Overall Activity Billings 2014) bezet OMD de eerste plaats. Daarna volgen Mindshare en, ex-aequo, Carat en MediaCom. Wat de groeicijfers betreft op het vlak van media-aankopen drijft Vizeum boven met een jaaraangroei van liefst 29,1%. Dat is 9% meer dan het bureau dat op plaats twee staat. BPN staat namelijk als tweede op die lijst met +20%. Daarna volgen Arena (+ 12.3%), MediaCom (+ 11.5%) en Dentsu Media (+ 11.1%).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]