OMD en Vizeum krijgen goede punten van RECMA
In het jaarrapport 2014 van RECMA, waarin een rangschikking van mediabureaus wordt gemaakt, springen twee mediabureaus eruit. In de algemene rangschikking in volume (wat overeenstemt met Overall Activity Billings 2014) bezet OMD de eerste plaats. Daarna volgen Mindshare en, ex-aequo, Carat en MediaCom. Wat de groeicijfers betreft op het vlak van media-aankopen drijft Vizeum boven met een jaaraangroei van liefst 29,1%. Dat is 9% meer dan het bureau dat op plaats twee staat. BPN staat namelijk als tweede op die lijst met +20%. Daarna volgen Arena (+ 12.3%), MediaCom (+ 11.5%) en Dentsu Media (+ 11.1%).
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]