Interactief bureau Gents ontwikkelde een interactieve YouTube preroll-campagne voor SOS Kinderdorpen. De campagne vertrekt vanuit het mechanisme van de wegtikkende preroll en biedt de kijker de mogelijkheid om seconden te doneren. Want elke seconde telt. Zeker in een oorlogsgebied, zeker voor kinderen.
In de preroll wordt de kijker geconfronteerd met de dagelijkse realiteit van Syrische kinderen in oorlogsgebied. Dit terwijl een realtime donatie met de timeline mee wegtikt. Wie sneller wegklikt, wordt gevraagd meer te doneren. Zo maakt SOS Kinderdorpen van de YouTube preroll een heuse ‘donation preroll’!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]