Omdat elke seconde telt...

Interactief bureau Gents ontwikkelde een interactieve YouTube preroll-campagne voor SOS Kinderdorpen. De campagne vertrekt vanuit het mechanisme van de wegtikkende preroll en biedt de kijker de mogelijkheid om seconden te doneren. Want elke seconde telt. Zeker in een oorlogsgebied, zeker voor kinderen.
In de preroll wordt de kijker geconfronteerd met de dagelijkse realiteit van Syrische kinderen in oorlogsgebied. Dit terwijl een realtime donatie met de timeline mee wegtikt. Wie sneller wegklikt, wordt gevraagd meer te doneren. Zo maakt SOS Kinderdorpen van de YouTube preroll een heuse ‘donation preroll’!
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]