On en Hungry Man Productions rennen voor Wereldvluchtelingendag

Rennen. Dat is wat vluchtelingen doen. Hun race begint met het geluid van een geweer, niet met een starterspistool. Ze rennen weg uit brandende dorpen, weg van het gevaar. Ter gelegenheid van Wereldvluchtelingendag op zaterdag 20 juni lanceert On, een Zwitsers bedrijf voor sportkleding, een documentaire om vluchtelingen wereldwijd te herdenken: Run.
Het verhaal volgt de legendarische Keniaanse atleet Tegla Loroupe, die een groep getalenteerde atleetvluchtelingen van het Athlete Refugee Team begeleidt op hun moeizame weg naar de (inmiddels afgelaste) Olympische Spelen 2020 in Tokio. De 90-minuten durende documentaire werd gefilmd over een periode van drie jaar, en dat in maar liefst acht verschillende landen. Het is een co-productie tussen het sportmerk, ontwikkelingsorganisatie Tegla Loroupe Foundation en Hungry Man Productions.
De volledige film is te bekijken via de website van het Athlete Refugee Team.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]