Onder het juk van de media

"Enkel de behendigsten overleven". Zo luidt de suggestieve tital van het Witboek van Actito (ex-Citobi) over marketingdirecteurs. In de loop van de vijftien jaar dat de uitgever van relationele marketingsoftware oplossingen ontwikkelt voor CMO's, zag hij zijn klanten geconfronteerd met heel wat nieuwe uitdagingen. Als getuige op de eerste rij maakt hij een stand van zaken op van de realiteit voor de marketeers van vandaag.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


