Onder het juk van de media
"Enkel de behendigsten overleven". Zo luidt de suggestieve tital van het Witboek van Actito (ex-Citobi) over marketingdirecteurs. In de loop van de vijftien jaar dat de uitgever van relationele marketingsoftware oplossingen ontwikkelt voor CMO's, zag hij zijn klanten geconfronteerd met heel wat nieuwe uitdagingen. Als getuige op de eerste rij maakt hij een stand van zaken op van de realiteit voor de marketeers van vandaag.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]